Hur gick det sen?



Ja jag är ju löjlig förtjust i mumintrollen. Så när jag såg dom här klassikerna från barndomen kunde jag inte låta bli :)



Alex Sculman och Mia Skäringer, det kan väl inte bli annat än bra? :D


Hallå raringar! Här sitter jag med kaffekoppen i högsta hugg och kände mig lite bloggsugen för första gången på länge. Har liksom blivit mycket jobb den senaste tiden och väldigt lite ork till annat. Minns knappt när jag träffade mina vänner senast? Hallå, ni finns väl kvar nånstans där ute?!
Tyvärr så kommer det mest troligt fotsätta så här resten av hösten. Men jag ska fösöka bättra mig.

Hur som, en liten update på vad jag haft för mig den senste veckan är kanske på sin plats? Förutom jobb då så har jag gjort en sväng på bokmässan i helgen. Lite kvalitetstid med pojkvännen. Blev en del böcker, så nu jäklar ska det börja läsas ;)
Jag har också hämtat ut lite paket på posten. Däribland fanns Acneklänningen jag beställde för några dagar sedan. Tyvärr så passade den inte alls så nu får jag tänka om. Några tips från er kanske, vad ska jag ha på min födelsedag? Har inte varit nere på stan på skitlänge så har noll koll på utbudet just nu.
Sen har jag också planerat Londonresan med familjen. Ska bli sååå skönt att komma iväg. Dessutom är shopping 100 gånger roligare i andra länder, haha! Jag gör mitt bästa för att spara mina slantar tills dess. Nu håller jag tummarna för att storasyster med man hittar barnvakt så dom kan följa med!

Jahopp, det va det. Återkommer snart igen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi har nog barnvakt, det var helgen efter Js föräldrar ska bort. Men har inte fått slutgiltigt besked. Har ni kollat hotell?



Båda böckerna är jättebra. Älskar Mia! Hade också velat gå på bokmässan. Får bli Underbara barn och Hus & hem mässa i Sthlm, om en vecka för oss i stället!



Höres! Pussiliuss!

2010-09-29 @ 21:59:43
URL: http://stellailonlovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0