Conscious



Fint från H&M Conscious collection. Släpps i butik 14 april!

Nu när solen börjat hälsa på allt mer och det faktiskt är plusgrader i luften så känns våren liite närmare än tidigare. Ja jag tjatar om våren, men jag står ju liksom inte ut längre i det här gråa vinterlandskapet som man får uthärda på västkusten i 2-3 månader. Det är den stora nackdelen med att bo här, många av årets månader blir regniga och gråa. Men man glömmer det fort när vår och sommar är här för då är det absolut underbart!

Hur som helst, ville egentligen bara visa dom här underbara plaggen som kommer komma in på H&M under april. Åh så fint! Precis min stil, vitt, puder, spets och feminint. Något att längta till ;)

Det finns faktiskt mer skoj att längta till just nu, bland annat 20 mars då lillasyster kommer hem igen från sin låååånga resa i Asien. Strax efter det så ska jag och storasyster ta med oss våra karlar på en lite skidsemester. En mysig weekend med skidåkning, bastubad, varm choklad och mys framför brasan. Åh vad jag längtar! Alltid kul med miljöombyte :)
Efter det är det vår på riktigt och det ska firas påsk och valborg. Kanske blir en Håkan konsert uppe i Stockholm också i samma veva. Det blir nog en bra vår det här ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har inte bokat Håkan än. Hade så sjukt mycket räkningar, så pengarna tog slut på en sekund. Men ska ordna det. Hoppas biljetter finns kvar! Vet inte om man betalar på en gång, i så fall måste du föra över innan jag bokar och pappa får lägga ut för K. Ska höra med honom ikväll. Nu måste jag jobba! Vi hörs syster! Kramis

2011-02-06 @ 09:58:03
URL: http://stellailonlovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0