På dagens agenda



Idag inspireras jag av Elin som har en klockren svart outfit! Om det ändå vore väder för att kunna gå så utan jacka. Nej så länge det är minusgrader får det bli någon mer påbylsad variant för mig, hatar att frysa :)
Så vad har vi på agendan idag då? Jo först blir det lite plock och fix här hemma, sen hämta ut paket på posten. Ta en sväng förbi affären och försöka få tag på jordgubbar (imorgon är det nämligen våran förlovningsdag så vi ska bo på hotell, äta middage ute och skåla med champagne och chokladdoppade jordgubbar. Därför måste jag få tag på några så jag kan fixa dom ikväll). Efter det blir det en sväng på stan med Karin för att hitta en present till Mika som fyller år på söndag. Och till sist, till Mika föra att toppa håret.
Japp, där har ni min dag...Later!

PS.
Acai bowl är alltså en tjockare variant på en smoothie, dvs mixade frusna bär blandat med lite yoghurt. Acai är ett bär för er som inte vet. Det kanske såg lite små mysko ut på bilden, men det ÄR gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0