vintage wedding lace





Jag roar mig med att leta efter lite bröllopsinspiration. Till sommaren så ska vi börja planera vårat bröllop på allvar. Boka kyrka och festlokal m.m. Vi kommer ta en lite roadtrip runt i trakterna och spana på lite ställen som eventuellt kan passa. Ska bli såååå kul! Jag vill gärna att temat ska vara lite vintage/spets/sommaräng aktigtoch planerar att duka med underbara spetsdukar ovanpå dom vita traditionella linnedukarna. Gärna lite olika modeller och allra helst loppisfyndade så vi verkligen får in vintagekänslan. Bilderna ovan visar på ett ungefär vilken typ av duk jag är ute efter. Fint, eller hur?! Lyckas jag inte samla på mig tillräckligt många får det bli en tur till någon textilaffär och köpa spets på metervara :) Inte riktigt samma känsla, men det funkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0