Maybe I forgot

Har varit lite tomt på bloggfronten ett tag. Det beror rätt och slätt på att jag har noll inspiration. Det händer ju INGENTING just nu! Det är grått och trist ute, alla längtar till våren, alla har ont om pengar, några drar iväg utomlands och andra bara jobbar jobbar jobbar. Riktigt trist. Jag vill hitta på något! Men har samtidigt ingen lust med någonting alls. Jäkla januari asså, kan den vara förbi snart? Gärna redan imorn.
Aja, får väl se fram emot dom där små sakerna som man allt för ofta glömmer bort att uppskatta. Ska träffa Julia idag för en fika och det är ju trevligt :) På lördag vankas det inflyttningsfest hos Mika (försenad med ungefär ett halvår, hon flyttade i augusti om jag minns rätt, haha!) så det blir ju skoj. Och imorn är det tänkt att jag och Becka ska mysa till det med en bio mitt i veckan. Så jag antar att jag egentligen faktiskt har lite kul ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0