Renovering


Dagens inspiration kommer från Sofi och hennes härliga klänning från Acne. Ja tack!

Om ni undrar varför det är så tyst ifrån mig så beror det på att jag och syrran har spenderat all våran tid, sedan en vecka tillbaka, med att renovera hennes lägenhet. Ett jäkla slit med målning, städ, uppackning, ihopbygge av möbler och spring i trappor! Det har tagit sin lilla tid men nu är det i princip klart. Så det betyder förhoppningsvis mer tid till er kära vänner!
Resten av veckan blir det lite städ och plock hemma hos oss. Har en hel del dammråttor på besök nu när jag inte har haft tid att plocka fram dammsugaren, hehe.
Sen till helgen kommer storasyster och hennes småttingar ner till Göteborg på besök. Wiho! Ett besök på Liseberg står givetvis på schemat, sen får vi se vad det blir mer. Håller tummarna för att solen skiner och värmen håller i sig!
Nu ska jag vila en liten stund sen ska lillsis bjuda mig på middag. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0