Min lilla ponny





Syskonbarnen i slottskogen på Barnens zoo och ponnyridning.

Just nu händer det inte mycket här i götet. Känns lite tomt och tyst efter att storasyster med barn har åkt hem. Vi hade en intensiv helg med promenad i slottskogen och tittade på alla djuren där, en sväng på stan, lek i lekparken, grillkväll och en riktigt lååång dag på Liseberg.
Nu har solen och värmen försvunnit och jag är helst inne och slappar framför en film med syrran. Känner mig trött och oinspirerad. Går och väntar på bättre tider. På att sommaren ska ta fart på riktigt. Längtar efter att få åka bort ett tag. Ska leta efter en sista minuten till mig och älsklingen tror jag. Lite sol och bad skulle göra susen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0