evil eye



Dessa fina armband skulle jag gärna hitta under granen i år! Dom färgglada armbanden kommer från Mono och varje färg har olika budskap (jag är ju så kär i smycken och sånt med budskap, hihi!). Väldigt populära bland Sveriges kändisar är dom också ;) Sen gillar jag verkligen det i silver med ett "evil eye" (som skyddar dig mot allt ont om du bär det runt handleden...ja som sagt, jag gillar sånt med budskap) från House of Harlow. Finns i två varianter, antingen med klara kristaller eller gröna. Jag gillar det med gröna! Båda finns att köpa hos kyssjohanna.se.

De olika armbandens betydelse:
Färgernas betydelse:
Röda – Passion, ömhet, kärlek
Blåa – Harmoni, vänskap, tillgivenhet
Gröna – Hopp, balans, ungdomlighet
Gula – Njutning, kreativitet, berikande liv
Rosa – Godhet, ömhet, välbehag
Orange - Fest, välbehag, glädje
Vita – Oskuldsfull, harmoni, lugn
Svart – Ädelhet, trohet, allvarsamhet
Lila – Stillsamhet, värdighet, självkänsla
Grå – Modernitet, nymodigheter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0