fredagsmys







God morgon mina fina! Idag vaknade jag på rätt sida och känner mig glad och utvilad. Det är annat än vad jag var igår kan jag tala om! Låg hela natten och vred och vände mig i sängen. Vid 05 försökte jag mig på att sova på soffan istället. Tänkte att ett miljöbyte skulle hjälpa. Men icke! 06 gav jag upp och satte mig framför nyhetsmorgon istället. Tanken var att jag 20 minuter senare skulle gå upp och åka iväg till skolan, men det var ju bara att glömma!
Så resten av dagen vandrade jag runt som en zombie och var på allmänt dåligt humör.
Senare på kvällen blev det fredagsmys med syrran och jag bakade lite kladdkaksmuffins som bot på min trötthet. Hon lagade mumsig laxpasta.
Idag blir det strax en tur till gymet för att jobba bort dom där extra kalorierna från igår!
På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0