Nowhere



Jahopp, då var det måndag igen. Är det bara jag som tycker att tiden går läskigt fort? Va det inte augusti nyss typ? Fast egentligen har jag inget emot det. Vi kan gärna snabbspola framåt lite. Jag längtar redan till snö, julmys och pepparkakor. Och efter det kan vi skynda på fram till sommaren så jag äntligen får gifta mig med min älskling! Men men, vi får väl leva med regnrusket ett tag till antar jag.
För att liva upp den här små gråa och trista måndagen så unnade jag mig själv lite nya kläder. Ni har väl inte missat att Elin Kling och Nhu Duongs nya klädmärke Nowhere släpptes idag? Ni kan spana in plaggen här och shoppa loss här!
Själv klickade jag hem en klänning och den vita stickade tröjan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0