Faux fur jacket

Hej hej! Beklagar at de inte blev något inlägg igår, bloggen var inte riktigt sig själv. Vägrade posta bilder. Irriterande eftersom jag hade planer på att äntligen avsluta hela NY grejen. Skulle dessutom visa vilken underbar pälsjacka (fusk såklart!) jag klickade hem igår. Var nära på att inte få någon då det var nåt strul med kortbetalning, men offrade mig och betalade ytterligare 50 spänn och tog postförskott istället. Tur det för idag är den slut i lager! Vill ni kika på jackan så finns den här! Jag valden den grå, känndes mest jag :) Eller vad tycker ni? Hur som helst så ska jag se om bloggen har ordnat upp sig tills ikväll, i sånna fall dyker det upp den sista delen av New York, samt shoppingen som är efterfrågad av er. Tills dess, ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Syster Jenny

Håller med! Den gråa är helt klart finast :-). Själv klickade jag hem ett halsband från KyssJohanna nyss. Tänkte att jag kan få det av gubben min i födelsedagspresent ;-). Kul att du kommer då förresten!

Puss & kram från syster

2008-10-18 @ 20:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0