Just nu

Oj oj oj vad dålig jag har varit på att skriva i bloggen de senaste dagarna. Men jag har liksom haft fullt upp. Som ni säkert inte har missat så fyller ju jag år imorn, hela 23 år gammal blir jag :D, därför har det varit mycket förberedelser inför det. Hela dagen idag har gått till att städa, tvätta och göra fint här hemma. Kära mor och far kommer på besök och det är ju inte varje dag det händer så jag tänkte att det är bäst att putsa lägenheten riktigt ordentligt, haha! Och just nu så håller jag på och bakar kakor, mumsigt! Utöver födelsedagsbestyr så har det varit en del jobb. Men men, imorn ska jag bara ta det lugnt och njuta, äta massor av tårta och kakor och öppna fina presenter. På kvällen blir det restaurangbesök med kära pojken och mammsen och pappsen. Bilder från min dag dyker givetvis upp så småning om.
Puss på er sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0