New York shopping!

Äntligen dags för det ni helst av allt har velat se. Vad jag köpte där borta i städernas stad! Har inte riktigt fått med allt, men det viktigaste. Släng gärna in en kommentar, vill veta vad ni tycker!


Från Forever21, svart paljettväst, vit spetsblus och randig t-shirt i creme och marint
med paljetter i dom marinblå ränderna.


Smått och gott från Victoria´s secret. Tre hårvårdsprodukter från serien So sexy, tre par spetstrosor (älskar dom chockrosa!), läppglans med "pluteffekt" samt handcreme som doftar godis. Köpte även ögonskuggor och ytterligare ett läppglans som inte finns med på bilden.


Från Urban outfitters, blommig väst och vitt linne med spetsrygg. Har skrivit om linnet tidigare här i bloggen.


Vita Converse


Blommig kjol med tyll under och sidenband i midjan, från Forever21. Tänkt till min födelsedag nästa vecka :)


Triss i väskor! Svart quiltad från marc by marc jacobs, grå/svart oversize clutch från Nicole Lee (grymt snyggt innertyg!) och brun läderclutch från Forever21.


Svarta platåpumps från Steve Madden. Älskar älskar älskar dessa! Inga Louboutin men så nära man kan komma :) Letade dessutom efter platåsandalerna som liknar dom från YSL som jag nämnt tidigare, men ingenstans fanns dom i min storlek. Blev lite ledsen, ville ju så gärna ha dom med mig hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0