23 år

Hej hej! Ja, då var man ett år äldre. Hade en mysig dag igår som började med frukost på sängen och paket från älsklingen. Har försökt ta lite bilder på det jag fick men det blev inge bra, gör ett nytt försök i helgen. Men varje fall så fick jag den rosa klockan från Triwa/Tritoni som jag önskat mig. Underbar! Fick även presentkort på make up store och en privat make up lektion. Det ska jag utnyttja någon gång man vill vara extra fin och ompysslad. Sen fick jag smycken från märket Cornelia, designat av svenska Cornelia Webb. Super coola, ni ska få se en bild senare. Efter paketöppningen åkte jag ner till stationen och hämtade upp lilla mammsen för lite lunch på stan. På eftermiddagen bjöds det på tårta och kaffe och ännu mer presenter. Fick en elvisp från Dualit av föräldrarna. Inte någe vidare skoj tycker nog dom flesta, men jag som älskar att baka är väldans nöjd med min visp, haha! Senare så avnöjt vi champagne, god mat och vin. Precis så som man ska göra på sin födelsedag! Tack snälla alla ni som hörde av er med gratulationer, you made my day! puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0