Blåbärsskogen

Solen skiner men det är bara 17 grader ute, då är det höst enligt mig. Och inte mig emot måste jag säga. Riktigt längtar efter att få uppdatera höstgarderoben ordentligt, ligga i soffan och mysa framför alla härliga tv-serier som börjar gå igen (någon som vet när Gossip girl börjar?), dricka te och tända ljus, promenera bland höstlöven på marken...myspys juh!
Dessutom så fyller jag år i oktober så det ger mig en liten extra förkärlek till hösten. Har redan börjat fila på min önskelista, hehe.

Nej hörrni, dags att ta tag i dagen kanske? Måste iväg till affären och införskaffa lite nödvändigheter som toapapper och något att äta till lunch. Är ruskigt sugen på en blåbärssmoothie på sojayoghurt, har blivit lite hooked på dom. Vore ingen dum idé att ta en tur ut i blåbärsskogen och plocka några liter, men vart tusan ska man gå när man bor i storstan? Ingen som vet?
Men men..dags att dra, kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0