Boots + mockahandskar

Just nu ösregnar det här i götet. Jag och syrran sitter med varsinn dator i knät och försöker bestämma oss för vilken film vi ska se ikväll. Har tänkt gå ut och äta och sedan bio. Skulle vilja se flera stycken, Inglorious bastards, L.A giggolo och brustna omfamningar. Får se vad vi tillslut väljer.
På förmiddagen var vi ner en snabbis på stan, hann precis hem innan regnet kom. Jag köpte dom där snygga bootsen på Monki igår, upptäckte dock när vi kom hem att ena skon var trasig så det blev till att byta idag. Hittade även ett par super söta handskar på H&M. Har spanat på dom på webbshoppen men min storlek har varit slut. Blev så nöjd när jag såg dom i butiken.
Nu ska jag börja göra mig i ordning för kvällen. See ya!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, vad fina handskar! Dem måste jag prova. Har ett par liknande från förra året med en mindre rosett plus dragkedja, men dem är faktiskt inget sköna.



Funderar på helgen 18-20 sep, Håkan spelar på Liseberg då! Skulle så gärna vilja gå! Hur ser det ut för er? Var bara en tanke, har inte kollat med barnvakt mm.

Hälsa syster! Kram

2009-08-29 @ 13:30:33
URL: http://stellailonlovin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Åh, vad fina boots, Dem måste jag prova. Har ett par liknande från förra seklet med mindre nitar plus att de är bruna, he he he.

Kramar från mor

2009-09-03 @ 10:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0