godnatt

Här är jag igen! Jag har varit alldeles för trött i slutet av den här veckan för att ha ork till bloggen. Just nu ligger jag i sängen och känner hur hela kroppen värker. Madonna helgen här nere i Göteborg har inte varit rolig kan jag tala om! Satan så mycket folk det är i stan! Man kommer inte fram någonstans, spårvagnarna är packade och på jobbet har det varit kaos. Lägg till 25 grader varmt och sol på det där så kan man inte bli annat än tokig! Nu är det äntligen över alla fall och jag har några lediga dagar att ta igen mig på. Skönt!
Måste ta tag i min diet igen också. Det hela falerade lite grand när jag varje dag varit så trött att jag inte orkat laga till något nyttigt. Har blivt en och annan smörgås, pizza till middag igår (fy fy fy!)och lite godis på kvällen. Skärpning med andra ord.
Nej nu börjar mina ögonlock fladdra, dags för sängen! (även om klockan bara är nio, hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0