kabelstickat

Måndag idag och jag är ledig. Lyx! Vi har nämligen ombyggnad på mitt jobb så det är stängt tills på fredag. Jag ska passa på att vila upp mig, umgås med lillasyster som kommer ner på besök och sätta sprätt på lönen som kommer imorn, hehe! En vecka att se fram emot med andra ord. Vad ska ni sysselsätta er med?

Idag ska jag på ett kort litet möte klockan två, så nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning. Resten av dagen blir det nog städ städ städ. Jag har nämligen en tendens att strunta i allt sånt när jag jobbar mycket, så nu ser det ut som fan här hemma.

Förra vecka hittade jag den perfekta höstkoftan på Åhléns. Grå kabelstickad i lite större modell. Ur mysig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0