Katsching!

Hej härliga söndag! Känns som första dagen på en evighet som jag faktiskt är helt ledig. Inget jobb, inga lekdejter med kompisar, inga människor på besök, inga måsten....LOVELY!
Så...nu ska vi ta tag i bloggandet lite också. Jag känner mig något så när utvilad och eftersom pojkvännen inte är hemma (befinner sig i Katrineholm på 30 årsfest) så tänker jag spendera dagen i sängen med datorn i knät. Hur underbart är inte det?!

Så vad har jag gjort dom senaste dagarna då? Jo jag har jobbat ganska mycket (Jag känner hur det börjar låta klirr i kassan, katsching!) och så har vi haft lite besök här hemma, så jag har fått leka värdinna i några dagar. Efter att pojkvännen åkt iväg över helgen så bokade jag in filmmys med M och sen igårkväll blev det en liten after work med jobbet. Så var det med det...later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0