Onsdag och torsdag

Dom senaste dagarna har jag lekt med lillasyster K. Hon kom i onsdags, då blev det lite shopping, en snabb fika och sedan tacomiddag. På kvällen drog vi ner på stan och drack några drinkar på Avalon tillammans med vännen R och pojkvännen.



Torsdagen bjöd på mer shopping och lunch på salladsbaren mixit. Jag köpte även hårfärg för att fixa min utväxt, men jag blev inte alls nöjd! Håret blev mycket mörkare än jag tänkt mig. Jag var inte riktigt redo för att bli brunett än. Nu är frågan om jag ska försöka få det ljust igen eller satsa på en bättre brun nyans än den jag har nu? Får klura lite på det.


Kommentarer
Postat av: Carina Hafstad

Ser att pappas kollegor är i bakgrunden på korten från Avalon, hoppas att ni hade kul.

Mamsen

2009-08-28 @ 22:23:03
Postat av: Becka

kan inte du skicka den bilden på mig till min mejl =)

2009-09-28 @ 21:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0