sista dagen på semestern

Jag tar en lång sovmorgon idag. Sista dagen på ledigheten. Imorn drar jobbet igång igen och hör och häpna, jag är faktiskt ganska taggad! Har varit ledig alldeles för länge nu. Plånboken skriker efter påfyllning och jag längtar efter att få shoppa...åtminstone lite. Höstshopping är min absoluta favorit.

Min mage kurrar och vill ha mat, men det finns ingenting hemma som jag är sugen på. Att detoxa börjar bli riktigt trist! Jag suktar efter en ostsmörgås och kaffe, haha! Trots det så har jag bestämt mig för att utöka detoxen några dagar, till 14 istället för 10. Känner mig inte helt nöjd med resultatet och hoppas på att några extra dagar kan råda bot på det. Detta är dag 9...5 more to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0