små röda djur

Hej alla glada! Jag har lyst lite med min frånvaro, men jag skyller ifrån mig på jobbet. Sex dagar i rad tog musten ur mig helt enkelt. Stupade i säng varje kväll när jag kom hem, så det fanns liksom ingen energi kvar till bloggen. Men nu är jag utvilad! Jag och pojken tog en lång sovmorgon, till 12 närmare bestämt! Sen åt vi brunch här hemma, amerikanska blåbärspannkakor med lönnsirap, yummie! Tanken var egentligen att äta på Egg and milk (ett amerikansk dinner här i Göteborg) men vi båda var så sega så vi fixade det själva istället.
Resten av denna söndag kommer att spenderas med en promenad i solen, middag ute på något trevligt ställe och sedan bio eller film hemma. Vi ville se tarantinos nya Inglorious bastards, men den verkar vara fullbokad redan. Får väl se hur det blir.

I går kväll hade jag och älsklingen mysmiddag. Jag har tjatat om kräftor i veckor nu så vi dukade upp en liten minikräftskiva för bara oss två. Hur gott som helst, älskar verkligen kräftor! En av hjödpunkterna på året är helt klart kräftsäsongen. Hoppas det blir fler kräftor i år, än är jag inte nöjd, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0