Svart + skinn = ja tack!

Tisdag förmiddag. här startade vi dagen med tvätt tvätt tvätt. Sånt som måste göras tyvärr. I eftermiddag blir det jobb för min del och till kvällen middag med pojkvännen, inte alltid man får tillfälle till den lyxen, haha. Äter ensam allt för ofta...oh well. Så är det när man jobbar väldigt olika tider. Det positiva är att man uppsakattar tiden man får tillsammans destå mer.

Imorn har jag ett tidigt pass på jobbet så jag tänkte passa på att ta en sväng på stan. Behöver verkligen uppdatera garderoben nu när kylan börja krypa på oss. Byxor framför allt är något jag behöver, kanske någon mysig kofta också...och så får vi inte glömma dom snygga bootsen från Monki. Oj oj, detta kommer svida i plånboken. Men det är det värt! Snart trillar ju lönen in ;)


Dessa byxor från Gina Tricot ska jag spana på imorn. Precis det jag letar efter, svarta byxor med skinndetaljer. 299 kr kostar dom och det tycker jag allt att jag kan ha råd med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0