Jessicas höst

Lista hämtad från Engla

Din stil i en mening:
Enkel och ganska svart/vit/grå, med inslag av trender som passar mig.

Stilförebild: Elin Kling, Lauren Conrad, Whitney Port, Olivia Palermo (jag älskar ju The Hills och The City)

Vilket är ditt favoritmärke inför hösten: Budgetkedjorna dominerar alltid i min garderob, mest H&M. Annars gillar jag Acnes basplagg, funkar alltid!

Vilken/vilka är dina favoritbutiker inför hösten: H&M, Zara, Monki, Weekday

Vad inspireras du av: Kändisar, bloggar, tidningar, folk på stan

Vad tror du på inför hösten: Mycket svart! Sammet, päls, skinn, paljetter, boots och givetvis heels (det måste man alltid ha!)

Det bästa basplagget inför hösten: Tights/leggins eller svarta byxor, gärna med skinndetaljer. Det passar fest som vardag.

Vilka skor tror du på i höst: Boots (jag vill ju ha dom ursngga från monki), heels till fest, lårhögastövlar (tror dock inte jag hakar på den trenden) vita Converse såklart och här på västkusten gummistövlar, haha!

En ideal höstoutfit: Svarta byxor/tights, stor mjuk stickad tröja, skinnjacka/kavaj, mysig halsduk + pannband, boots eller heels.

Tre saker på höstens önskelista: Väska från marc by marc jacobs, boots, massor av koftor!

Ditt senaste köp: Det som klickades hem från H&M, skinnjacka, paljettights, pannband, halsduk

Do's and don'ts: Överdriv inte trenderna och tänk på att allt passar inte alla. Klä dig i det du känner dig fin i och är bekväm med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0