Tröjor en masse

Hej hej hej lönetisdag! You make me so happy! Så jag har längtat efter denna dagen. Äntligen har det trillat in lite pengar på kontot. Äntligen så kan höstgarderoben få en lite mer ordentlig uppdatering. Eller ja, så mycket ska jag ju kanske inte spendera, men en liten uppdatering alla fall.
Jag är i stort behov utav tröjor. Gärna modellen större. Tror jag ska kika in på Monki idag, dom brukar ha bra varianter på just sånna jag är ute efter.
Men annars så ska jag försöka hålla lite lite till i pengarna. Imorn kommer nämligen lillasyster ner till götet och hälsar på i några dagar. Och lillasyster har en tendens att locka mig till att spendera mer än vad jag tänkt. Hon tycker om att shoppa mer än vad jag gör tror jag. Eller snarare, hon har svårare att veta när det räcker, haha! Som hon sa till mig senast jag var hemma, "Jag tror jag har en sjukdom. Jag kan bra inte låta bli att handla saker när jag är på stan". Hon är ju för rolig!
Hur som haver så kommer det bli shopping i veckan, en och annan drink, mysiga middagar och mer än en fikapaus. Najs!



Bilder: monkigirl.com, ginatricot.com, stylebykling.tv4.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0