Godmorgon söndag!

Godmorgon söndag! Inte för att det känns som en söndag, men ändå. Alla dagarna har helt och hållet klumpat ihop sig för mig den här veckan. Idag blir det ännu en heldag på sjukan. Ska försöka hitta på något skoj att ta med mig som vi kan roa oss med under dagen. Lättare sagt än gjort kan jag tala om! Sen blir det hem till sängen för i morgon ska jag försöka mig på att jobba några timmar. Vill egentligen inte lämna min älskling själv men känner att jag behöver göra något annat och tänka på något annat framför allt. Slutar redan kl 12 så det ska nog gå bra. Gud vad jag längtar efter vanlig vardag igen. Tyvärr så kommer det dröja...pust!
Förresten, hur var alla hjärtans dag? Gjorde ni något mysigt? Själv fick jag faktiskt en ros och lite choklad. Sötnosen hade fixat så en vän sprang iväg och köpte det åt honom så han hade något att ge mig. Gulligt va?! Kvällen spenderades med pizza och sorbet med söta R som har gjort mig sällskap och stöttat mig dom senaste dagarna. Tack gulliga du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0