Jag vann!

Jag är så trött! Är nyss hemkommen från sjukhuset, innan dess har jag jobbat ett tidigt och segt pass. Måndagar är verkligen inte roliga. Energin är nere vid fotknölarna för jämnan, somnade 20.30 igår! Siktar på att krypa ner i sängen tdigt ikväll också. Hur ska man orka när man inte ser något slut?
På den positiva sidan så mår min lilla honeybuns något bättre idag. Det går sakta men åt rätt håll. Dessutom så fick jag en trevlig överraskning, jag var ju som ni kanske sett med och tävlade om en resa för två med airtours och Englas Showroom. Jag vann inte hela resan, men var en av dom 24 som vann ett presentkort på 500 kr. Ett litet startbidrag varje fall!
Nej hörru ni, en tidig morgon väntar. Dags att sova. Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Karin

ååååå grattis!!! vad roligt att du vann något trots att det inte var hela resan :) hälsa din lilla prins att han ska krya på sig och massa kramar till er båda

2009-02-17 @ 09:06:46
URL: http://mourtimer.blogg.se/
Postat av: Storasyster Jenny

Såg på Englas blogg att du vann! Grattis! Skönt att F mår lite bättre i alla fall också. Vi ses på torsdag, om vi inte insjuknat i vinterkräkan igen. Jens har spytt hela natten :-(. Men jag hoppas på att det är nåt han ätit.

Nu ska jag slänga Ilon i säng för en lite middagslur.

Kramar!

2009-02-17 @ 10:01:33
URL: http://stellailonlovin.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Yeay!! Grattis!! En liten solstråle i allt de dystra =)

2009-02-17 @ 21:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0