Party party

Grattis Mikaela som fyller 24 år idag. Hela dagen har jag sprungit runt på stan och letat present. Hittade en mysig liten sak tillslut. Nu är jag färdig fixad och redo för kalas! Värmer upp med en corona och gott sällskap av Rebecka. Ikväll har jag på mig nya tröjan från H&M som jag panik shoppade tidigare idag när jag insåg att jag inte hade något vettigt att ta på mig. Över det kavajen från Glitzy, armband från Cornelia, pumps från Steve Madden och urgamla jeans från Miss Sixty som jag rivit sönder. Nu ska jag måla naglarna och sedan vankas det fördrinkar hemma hos födelsedagsbarnet, sen blir det middag och vidare ut i natten. see ya!


Kommentarer
Postat av: Syster Jenny

Fin du var! Den där toppen måste jag kolla in. Kjolen jag köpte med nitar/knappar från H&M Trend älskar jag! Den hade jag i fredags på Lindas fest, och kände mig så fin :-). Ska blogga om det strax. Såg att Engla hade köpt exakt samma grejer som jag, men det såg jag först nu.

Trevlig söndag!

Kramar & pussar!

2009-03-01 @ 15:13:33
URL: http://stellailonlovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0