Weekend med familjen

Väskan är packad och jag har gjort mitt sista besök på sjukuset för ett tag. I morgon åker jag hem till familjen i Uppsala för några dagar. Byter ut min sjuka pojkvän mot min sjuka mamma. Livet är hårt ibland. Känns riktigt ledsamt att behöva lämna min älskade pojke ensam på sjukhuset, men samtidigt så behöver jag verkligen komma ifrån ett tag. Som tur är så sa läkaren idag att han mest troligt kommer få komma hem nu på fredag! Skulle lugna mina nerver oerhört om jag visste att han hade det bra hemma istället för den påfrestande miljön på sjukhuset. Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag ringa minst en gång i timmen oavsett, haha!
Så i helgen blir det lite myspys med familjen, middag ute med systrarna (har blivit våran nya tradition verje gång vi ses) lek och bus med systerbarnen och sen eventuellt en bio. Ska bli kanoners! Nej nu ska jag försöka städa lite grann så älsklingen inte behöver komma hem till ett bombnedslag :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0