Äntligen tillbaka!

Hej på er! Nu är jag och bloggen äntligen tillbaka efter ett ganska långt juluppehåll. Hoppas ni har haft det mysigt i jul och ett roligt nyår! Det hade i alla fall jag :) Tänkte bjuda på lite bilder för att samanfatta allt jag har sysslat med under tiden jag varit borta...

   
  
Julen firades hemma med familjen. Systerdottern Stella och systersonen Ilon är riktigt finklädda på julafton. Lilla Ilon var livrädd för tomten och ville inte alls ge någon kram. Under tomteskägget gömmer sig min kära pojkvän :)

   
   
 
Nyår bestod av middag hemma hos oss med vänner. Massor av god mat och smaskig chokladtårta till efterrätt! Efter det firades tolvslaget med skumpa såklart! Sedan bar det av till krogen för dans resten av natten. Lyckat som tusan! Tack familj och vänner för två härliga veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0