Fredag

Helt otroligt, fredag igen. Vart tog veckan vägen? Känns inte som att jag har gjort något vettigt alls, om man inte räknar med dom två träningspassen som jag faktiskt redan har klarat av. Förhoppningsvis blir det två till nu i helgen om jag är riktigt duktig. Den här fredagen har jag spenderat på stan med vännen R som behövde smakråd. Själv gjorde jag mitt bästa för att hålla i plånboken. Gick hyfsat, var bara lite små krafs som följde med hem. Nu ska jag snart möta upp med R igen för att laga lite mat tillsammans. Blir en lugn kväll eftersom båda två ska jobba imorn. Slänger upp en bild på kavajen som jag beställde från glitzy, för er som är nyfikna på hur den ser ut på. Ha en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

Snygg kavaj! =)

2009-01-31 @ 10:22:09
URL: http://elinalexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0