fredag

Jaha då va man sjuk igen då. Har precis fått magen i form igen så vaknar man med förkylning! Tack älskling, jag antar att det är dina härliga bakterier som ligger bakom det här, haha. Tur att jag är ledig idag så jag kan vila upp mig lite grann. Måste dock ner på stan en sväng för lite ärenden. Men sen blir det bums ner i sängen med en kopp te. Eller soffan snarare med någon mysig film. Är hemma själv ikväll då pojken ska iväg på firmafest, så jag har ingen att slåss om tvdosan med :) Hade tänkt att glo på ELLE galan som är ikväll men den verkar ju inte sändas. Är kanske imorgon den visas på tv?
Nu ska jag hoppa i kläderna och åka ner på stan. see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0