harem

Hemma igen efter lägenhetsvisningen. Blev tyvärr en besvikelse. Den var fin med alldeles för liten och området är inte en favorit. Men men, bättre lycka nästa gång. Ingen träning har det blivit heller, ska ta det imon istället och då får jag sällskap av en vän. Mycket roligare då!
Tycker det har varit lite dåligt med uppdateringar från modeveckan. Har bara sett ett fåtal halvtaskiga bilder hittills. Men det kommer väl.
För övrigt så sitter jag och spanar kläder på nätet. Jag vill så gärna shoppa! Men som vanligt så har jag inte riktigt ekonomi för det nu. Försöker spara det mesta för att vi ska kunna köpa en ny säng. Men om jag hade haft råd så hade ett par harembyxor suttit fint, av den lite mer dressade typen. Inga i mjukismaterial. Dessa från Gina ser snygga ut. Tänk er med semitransparent topp och heels! Billiga dessutom, 299 pix.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0