Heta ballerinas

Hej på er! Som vanligt har det varit dåligt med inlägg den senaste tiden. Börjar bli en dålig vana, ska bryta den nu med det samma! Har haft dåligt med inspiration och dessutom varit sjuk i flera dagar nu. Då känner man mest för att ligga under täcket och mysa. Men nu är jag på bättringsvägen minsann! Har varit jätte duktig idag faktiskt. Jag och M tog en promenad bort till gymet och fixade träningskort för ett halvår framöver, så imorgon sätter vi igång med en liten mjukstart. Ska bli kul faktiskt, känner mig peppad till tusen.
För övrigt så längtar jag till fredag, för fredag betyder lön och lön betyder shopping och skoj, haha! Jag är riktigt sugen på dessa söta ballerinaskor från Zara. Ska spanas på kan jag lova. Håller tummarna för att dom finns kvar!


Bild lånad av Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0