Hetaste trenderna 2009

Sofies mode listar just nu dom hetaste trenderna för 2009. Vilka trender kommer du haka på?

1. Bar mage.....Hm, skulle inte tro det.
2. Uniformsjackan...absolut! Hoppas bara det kommer komma snygga modeller hos budgetkedjorna. Att hitta någon secondhand blir nog svårt. Snyggt som tusan till slitna jeans.
3. Snedlugg a la 90-tal...Har man rätt hårsvall så tycker jag det är snyggt.
4. Stora örhängen...Kan lyfta en hel outfit, men själv är jag mer för mindre diamanter och pärlor.
5. Hårdekorationer...Jag kommer nog satsa på headbands. Stora rosetter och dyligt är inte riktigt min grej.
6. Hög slits...nej tack.
7. Mocka...På rätt plagg så kan det nog bli en hit.



Bilder: Sofies mode, style.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0