Photoshot

Godmorgon! Helg, härligt! Jag jobbar dock några timmar idag, men det finns fortfarande tid till annat. Blev inget bloggande igår tyvärr. Jag jobbade hela dagen, sen kom jag hem till en dålig pojkvän som jag fick ta hand om lite grann. Själv hade jag sjukt ont i ryggen också så det var skönt att bara slappa framför tvn med gott vin och lite ostar. Nu längta jag verkligen efter att få koma igång med träningen. Jag känner mig som en gammal tant med dom här ryggbesvären, haha.
Jag roade mig med att leka lite med min nya kamera som jag fick i julklapp av älsklingen. Jag har kanske inte nämnt det tidigare, men jag fick i alla fall den rosa kameran från Canon ixus 80 is. Om det är någon som är på kamerajakt så rekomenderar jag den här varmt, den bästa jag haft!
Nej nu blir det kaffe och frukost! Vi ses senare.




Visst är jag ruffsig och fin i håret, haha?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0