Sthlms modevecka

Ännu en måndag och ännu en ny vecka. Men denna vecka är ju lite roligare med tanke på att stockholms modevecka drar igång idag. Gud va jag önska att jag också fick sitta och se på massa modevisningar, hade inte varit helt fel faktiskt. så här ser dagens visningsschema ut:

14.00 Rodebjer
15.00 The Local Firm
16.30 Acne
18.30 Fifth avenue shoe repair
20.00 Carin Wester
21.00 J.Lindeberg

Jag ser framför allt fram emot Acne och Fifth avenue shoe repair. Kommer lägga upp bilder från visningarna allt eftersom.
För min egen del så står det träning på dagens schema, tänkte att det är lika bra att köra igång veckan ordentligt. Senare ikväll ska vi iväg och kika på en lägenhet. Får väl se om den faller oss i smaken. Trivs rätt bra där vi bor nu så det ska vara något extra om jag ska orka med att flytta igen. Kräsen, jag vet!
Hur som...ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0