Tillbaka till vardagen

Tjingeling! Hur mås det? Jag har spenderat morgonen med att städa ut julen. Granen som var näst intill död och barrlös fick flytta ut på balkongen en stund innan vi orkar ta oss för att slänga den någonstans. Skönt att ha vardagen tillbaka tycker jag. Nu när det är ett nytt år och allt så har jag och min vän M lovat att börja träna minst tre gånger i veckan. Och alla ni som känner mig vet ju att jag inte är tränartypen, jag hatar det mesta som har med motion att göra. Men på grund av min dåliga rygg så får jag nog erkänna mig själv besegrad, jag måste helt enkelt bygga up lite mag- och ryggmuskler. Så för att motivera mig själv lite grann har jag beställt hem nya träningskläder. I slutet av januari drar vi igång. Önska mig lycka till!



Svarta byxor och vitt linne med brottarrygg från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0