Voluspa

Nu har jag varit lite busig och struntat i mitt shoppingförbud. Kom nämligen på att jag ännu inte har köpt någon födelsedagspresent till mig själv från min mormor. Fick en liten slant för att själv välja ut något, vilket jag helt glömt bort. Så nu köpte jag skorna från nelly. Grattis till mig i efterskott!
Skulle bra gärna vilja klicka hem några fina doftljus från Voluspa också. Vi ska göra om våran bokhylla här hemma, rensa bort massa skit å så måla om den. Skulle passa underbart bra med lite fina ljus på en hylla. Men dom är ju så förbaskat dyra! Vill ju gärna ha fler än ett. Får väl vänta in nästa lön helt enkelt. Voluspa finna att köpa på bland annat eleven.se och accessora.se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0