blixtar och dunder

Nu har det dåliga vädret drabbat även oss här på den västra sidan. Sitter i sängen med öppet fönster och lyssnar på regnet och åskan som mullrar där ute. Ganska mysigt faktiskt! Hade varit ännu bättre med min kära man brevid mig, en skål med glass och en bra film. Men, men, man kan ju inte få allt :) Känns skönt att rensa luften äntligen. Har varit fruktansvärt kvavt dom senaste dagarna. Man har liksom känt att regnet varit på väg. Men om ett par dagar vill jag gärna ha solen tillbaka igen. Än är inte sommaren över!

Sitter och bevakar en auktion på tradera. Jag är nog sist i Sverige med att komma på att SJ auktionerar ut tågbiljetter där, haha! Hur som så ska jag bege mig norröver imorn, närmare bestämt Uppsala till familjen. Kommer bli tomt utan mannen min, men tyvärr är det så det är när man har familjen på andra sidan landet, man får inte alltid ihop det. Men om jag har tur så kommer han upp i helgen och gör mig sällskap några dagar.
Får väl se om jag kommer iväg...21 kr ligger mitt bud på just nu. Det vore ju ett riktigt kap! Annars får jag kika efter sista minuten, eller skjuta upp resan en dag eller två. Det löser sig allid på något vis.
Fortsatt trevlig kväll på er!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0