Detoxfrukost/lunch dag 4, brödbak och temys

Hej hej hej! Har varit lite seg idag så har inte orkat blogga något förens nu. Dessutom så har jag haft lite annat för mig. Nu när jag själv går på diet och inte får äta vad som helst så blir jag lite mattokig. Därför har jag spenderat dagen med att baka bröd åt min kära pojkvän. Två stycken sirapslimpor och en gammal favorit, turbosnabba filmjölkslimpan. Båda recepten kommer givetvis från Leila Lindholms bok "pice of cake". Ni som känner mig vet ju att hon är min idol, haha! Vilken bullmamma jag kommer bli när jag bli stor ;)

Dagens detoxfrukost blev bovetegröt igen och till lunch blev det rester av tomatsoppan som jag lagade igår. Nu en kopp grönt te och mys i soffan med min kära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0