Är visst nån som är tillbaka

Hej på er! Saknad ser jag ;) Nu är jag alla fall på svensk mark igen. Kom hem söndag eftermiddag. Har spenderat dom senaste två dagarna hemma hos mamma och pappa. Njutit av dom sista semesterdagarna. Imorgon bär det av hem till götet igen. Ska bli gött att få sussa i sin egen säng. Däremot så ser jag inte riktigt fram emot att börja jobba. Men men...sånt är livet ibland.
Ni ska givetvis få se lite bilder från resan, men det får bli vid ett senare tillfälle. Nu ska jag och mamma mumsa taxfree-choklad. Imorgon måste jag börja hålla igen lite på godsakerna, har blivit alldeles för mycket av det under semestern. En sista dag av njutning, haha!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0