Gloria

Godmorgon! Ännu en härligt solig och varm dag här nere i götet. Kommer dock inte njuta till fullo av den då jag ska iväg och jobba i eftermiddag. Tungt det där med jobb ibland, speciellt nu. För mig kommer det inte bli mycket av det i sommar då min arbetsplats skär ner mer och mer på timmar. Just nu så kommer jag bara stå som stand by hela sommaren. Inte ens ett schema! Kommer nog passa på att hälsa på familjen medans jag ser mig om efter något annat. Lättare sagt än gjort dessa dagar, men men, vad ska man göra? Får se det som en möjlighet at gå vidare, hitta något som jag trivs bättre med.

Har MTV på i bakrunden. Dom spelade Beyoncés Halo. Kom att tänka på den svenska versionen Gloria som Montt Mardié har gjort. Älskar den! Det får bli dagens låt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0