Hawaiian Tropic



Det är stekande hett ute idag! Termometern visar hela 28 grader i skuggan. Morgonen och förmiddagen spenderades på jobbet, men eftermiddagen spenderades i solen. Måste ju bättra på brännan lite. För bättre effekt använder jag Hawaiian Tropic tanning oil. Funkade super! Efter bara en timme i solen såg man resultat. Blir nog min bästa kompis nu i sommar ;)
Just nu sitter jag i soffan och mumsar i mig en sallad. Snart måste jag hoppa in i duschen och göra mig redo. Det vankas utgång med flickorna! Ska inviga min nya maxiklänning, och om min rygg tillåter så blir det heels till det.
Men det blir nog relativt lugnt ikväll. Tog på mig att hoppa in extra på jobbet imorn eftermidag så bakis vill jag inte bli, haha!
Ha en trevlig sommarkväll nu allihopa!
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0