090317

Jäsp! Trots solsken idag är jag riktigt trött. Annars brukar lite sol få mig att piggna till ganska bra. Sov hyfsat bra i natt också...hm, kanske bättre imorn. Dagen har spenderats med min snutteplutt som klarade av operationen galant! Han har varit lite groggy nu det senaste, men börjar så smått piggna till. Hoppas jag har honom hemma till nästa helg. 10-15 dagar efter operation skulle det ta, hoppas hoppas hoppas!
Morgondagen bjuder givetvis på mer sjukhusbesök, personalmöte på kvällen och sedan hem för lite middag. (Ja mamma, jag äter ordentligt!)
På torsdag ska jag iväg och skriva på kontraktet för nya lägenheten. Sen blir det till att börja packa och planera, skojsigt värre!
Nu sängen...kram

Kommentarer
Postat av: Karin

vad skönt att det ick bra, har tänkt massor på er båda, jag hoppas påa tt komma ner till gbg 15-28 april. hoppas F är tillräckligt frisk så vi kan hinna ses alla tre :) kram

2009-03-18 @ 08:46:51
URL: http://mourtimer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0