ÄNTLIGEN!

Nu ÄNTLIGEN! så är min älskling på väg hem. Han kommer senare i eftermiddag. Vilken lycka va?! Så idag blir det myspys hela kvällen, god mat och kanske lite sött på det.
Nu måste jag hoppa in i duschen, sen iväg till affären för att handla lite. Är lite seg efter min långa sovmorgon :) Men det ordnar sig efter lite kaffe och en skön promenad.
Ja just det, har glömt visa bilder på mina schnygga gladiatorsandaler som jag beställde från H&M. Är nöjd så dom får stanna, riktigt sköna är dom också.
Nej nu får jag sätta fart, later!





Kommentarer
Postat av: Jenny

Hälsa F från oss! Skönt att du äntligen fått hem gubben din :-)

Vi ses till påsk! Stella hälsar, hon står här bredvid :-)

Pussar!

2009-03-30 @ 14:41:49
URL: http://stellailonlovin.blogg.se/
Postat av: Karin

åh vad härligt att F får komma hem igen =) massa kramar

2009-03-30 @ 15:37:07
URL: http://mourtimer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0