Bullkalas!

Men vad är nu detta?! Fan va arg jag blir, snö ute idag! Tydligen så tog jag ut våren lite i förskott när jag packade undan alla vinterjackor och varma skor, grrrh! Jaha, fram med skit igen då...eller så får jag frysa. Är nog möjligt att det får bli så.
Nu ska jag slänga i mig min frukost lite snabbt (kaffe och knäckemacka med cream cheese och tomat, mumma!) och sedan iväg och möta upp lilla R. Hon tvingade ner mig på stan idag för lite shopping. Jag ska hålla hårt i slantarna, promise! Bara kanske klämmer och känner lite på den gröna kjolen från H&M om den finns kvar :)
Sen blir det sjukhuset sm vanligt. Ska göda min kära pojk med bullar och kakor. Om han går upp lite i vikt under helgen så säpper dom hem honom på måndag, så här ska moffas!
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0