Fin fint med grönt

Håkan och solen fortsätter att hålla mig sällskap. Skivan snurrar på repeat hela dagen lång :) Lite tjatigt kanske men hey, vad gör man inte för att hålla humöret uppe! Tror nog våren är här på riktigt den här gången. Det fina vädret har hållit i sig i flera dagar. Igår traskade jag runt på stan en stund innan jag begav mig till min lilla honey. Hittade den perfekta kjolen till sommarens festligheter. Vill sååå gärna ha den till lillasysters studentfest nu i juni. Lönen kommer ju nästa vecka, håller tummarna för att den inte ska ta slut. Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan springa iväg för att köpa lite fika på vägen till sjukhuset. Puss!


Super fin ju! Är grönare i verkligheten, ljuset va inte det bästa. Materialet är typ råsiden eller liknande om jag minns rätt :) Kommer bli kanon med vitt transparent linne och snygga gladiatorsandaler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0