Hallå måndag!

Hallå Måndag! Brukar inte tycka om måndagar, men idag känns det faktiskt helt ok. Är första lediga dagen för mig på fem dagar, så min helg börjar nu helt enkelt. Synd bara att det inte är någon annan som är ledig mitt i veckan. Hade varit mysigt med en fika på stan, en promenad eller bara lite sällskap. Men men, jag har en del att ta tag i så det är väl lika bra att jag får det gjort. Ska bege mig iväg till posten och hämta ut två paket som väntat på mig i en evighet nu. Vad det är ska jag visa senare. Sen behöver jag verkligen göra mig av med diskberget som växer och växer ute i köket. Ikväll så blir det träning med Mika. Ska bli skönt att komma igång med det igen efter ett långt uppehåll. Vad ska ni hitta på för skoj idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0