Hej bloggen..

...Jag förstår om ni börjar bli lite less på dom långa uppehållen mellan inläggen. Tyvärr så är det så det får bli nu ett tag fram över. Är ett oändligt fram och tillbaka till sjukhuset, där emellan ska det klämmas in jobb och ork att hålla i ordning hemma. Bara att laga mat känns så otroligt jobbigt. Men nu är det på bättringsvägen. Vi hade några dagar där min älskade pojk blev sämre och det diskuterades om operation. Men som sagt, nu är det bättre och om allt vill sig väl så är han snart hemma hos mig igen. Sitter just nu på hans sängkant och bloggar från sjukhuset. Här härjar vinterkräksjukan för fullt. Håller tummarna hårt för att jag inte ska drabbas. Vore inge vidare om även jag blev sjuk nu. Men det ska jag nog lyckas undvika :)
Så...vad har hänt där ute i världen den senaste tiden? Känns som jag är hopplöst lost när det kommer till allt, haha! Men men, är ju så det blir när man är uppe i sitt. Nej hörrni, nu ska jag vara lite social med pojkvännen. ses snart igen! Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0